De meest gestelde vragen over factoring
Heb je een vraag? Kijk dan eens hieronder bij de veelgestelde vragen, oftewel de FAQ. Twijfel je of kun je geen antwoord vinden op je vraag? Neem dan contact op met ons. We helpen je graag verder!
Hoe vraag ik factoring aan?
First things first, vraag een offerte aan via ons offerteformulier!
Na het introductiegesprek met je persoonlijke accountmanager ontvang je onze offerte. Hierna hebben we wat documenten van je nodig om alles in orde te maken. Bijvoorbeeld een kopie van je ID, een bankpas en één van de overeenkomsten met je debiteuren. Afhankelijk van de situatie kunnen we om meer gegevens vragen.
Deze documenten kan je gemakkelijk indienen via jouw eigen factoringportal.
Kan ik ook facturen indienen gericht aan particulieren?
Nee, wij nemen geen facturen van particulieren in behandeling.
Hoe lang zit ik aan jullie vast?
Niet! Onze contracten zijn altijd per direct opzegbaar. Dit betekent dat je ook één factuur kunt insturen om onze dienstverlening uit te proberen.
Moet ik altijd mijn gehele omzet bij jullie onderbrengen?
Nee, je mag zelf kiezen welke facturen je bij ons ter factoring onderbrengt. Dit betekent dat je het ook eenmalig met één factuur kunt proberen.
Jouw accountmanager helpt je verder met al je vragen
Bij o2Factoring hechten we veel waarde aan persoonlijk contact. Binnen ons bedrijf hanteren wij korte lijnen en kun je voor al je vragen bij je accountmanager terecht. Bekijk ook eens onze veelgestelde vragen.